Translate

wtorek, 26 sierpnia 2014

Soczysty kurczak z suszonymi pomidorami i mozzarellą






Dzięki uprzejmości marki Knorr i portalowi Uroda i zdrowie dostałam do przetestowania:

- bulion Rosół z kury 6 l (12 kostek)
- kostka bulionowa z Czosnkiem i Pietruszką
- oliwa Bertolli extra vergine 250 ml
- książeczka z inspirującymi przepisami na dania z kurczaka
- materiały z poradami szefów kuchni





W książeczce były przepisy na przyrządzenie soczystego i aromatycznego kurczaka z patelni. Ja wybrałam przepis na Soczystego kurczaka z patelni z pomidorami i mozzarellą. Kurczaka według tego przepisu przygotowuje się bardzo łatwo i szybko. Pierś z kurczaka po przyprawieniu kostką Knorra jest bardzo soczysta a suszone pomidory i mozzarella dodają wspaniałego smaku. Każdy ko spróbuje tak przygotowanej potrawy zachwyci się jej aromatem i niezapomnianym smakiem.


Soczysty kurczak z suszonymi pomidorami i mozzarellą.


Składniki:

- 2 piersi z kurczaka ok. 400g
- rosół z kury Knorr
- 1 szt sera mozzarella
- 100 g suszonych pomidorów
- 3 yżki oliwy z oliwek
- 1 łyżeczka bułki tartej


Przygotowanie:

Jedną kostkę rosołową Knorr rozcieramy z 3 łyżkami oliwy z oliwek. Tak przygotowana marynata sprawi, że mięso będzie soczyste. Nacieramy nią kurczaka i smażymy około 15 minut obracając, co jakiś czas. Pomidory i mozzarellę kroimy w drobną kostkę, łączymy ze sobą dodając bułkę tartą. Przygotowany farsz układamy na usmażonej piersi z kurczaka. Na patelnie wlewamy kilka łyżek wody i przykrywamy. Odparowujemy przez ok. 30 sekund do zagrzania farszu. Podajemy z ryżem i warzywami.






Życzę smacznego.

5 komentarzy:

  1. Też dzisiaj to jadłam!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem zwolenniczką używania dodatków typu gotowe kostki czy innego rodzaju "warzywka", bo uważam, że można zdrowiej przyrządzić własną, smaczną marynatę. poza tym niuansem pomysł na obiad bardzo fajny i z chęcią sama się przekonam jak smakuje taki kurczaczek :)

    zapraszam również do siebie na http://kuchniaczarow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie - ja też zabieram się za przyrządzanie kurczaczka dzisiaj :)
    Zapraszam do mnie
    http://rewelka-testuje.blogspot.com/2014/08/testuje-z-knorr-oraz-portalem-uroda-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, ale pyszności! Narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń