Translate

piątek, 26 kwietnia 2013

Liebster Award - wyróżnienie ,dziekuje;)

Zostałam nominowana przez blogahttp://dusia-gotuje.blogspot.com/
za co bardzo dziękuję:)




Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania
za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu
nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię
nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz
zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od  Dusi                                                              


1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? :)
 Już od dłuższego czasu o tym myślałam, bo zdarzało mi się coś zrobić dobrego i zgubić przepis,
 a dzięki blogowi będę miała wszystkie razem
2. Ulubione danie na obiad?
 żadne wyszukane, ogórkowa z ryżem na żeberkach
3. Najważniejsze w życiu jest...?
 miłość, rodzina, szacunek
4.  Najlepsze danie z kuchni polskiej ?
 pierogi
5. Gotowanie czy smażenie?
 smażenie
6. Bez czego nie wychodzisz z domu?
 bez portfela
7.Kawa czy herbata?
 herbata
8. Twoje motto?
 Carpe diem
9. Ulubiona pora roku?
 zima
10. Napoje gazowane czy niegazowane?
 niegazowane, najlepiej świeże soki
11. Od jak dawno gotujesz?
 gotuję od 10 lat


Moje pytania

1. Wolisz gotować czy piec ciasta?
2. Twoje ulubione ciasto?
3. Co lubisz jeść na śniadanie?
4. Jakie najbardziej lubisz zwierzątko?
5. Czym się kierujesz w życiu?
6. Najpiękniejsze miejsce w Polsce?
7. Kraj który chcesz odwiedzić?
8. Czego nigdy nie zjesz?
9. Twój ulubiony program kulinarny?
10. Kucharz którego cenisz?
11. Jaką najbardziej lubisz kuchnie oprócz Polskiej?

Osoby które nominuję :



3 komentarze:

  1. dziękuję serdecznie za nominację. moje odpowiedzi:

    1. hm, zależy, generalnie lubię i gotować i piec ciasta :)

    2. biszkopt z owocami

    3. jajko na miękko :)

    4. pies, hart rosyjski

    5. prawdą

    6. hm, lubię morze :)

    7. tajlandia

    8. tłustego mięsa

    9. masterchef

    10. włoska, tajska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. A oto moje odpowiedzi:
    1. Zdecydowanie gotować
    2. Nie mam
    3. Jogurt z musli
    4. Kameleony
    5. Szczerością i uczciwością
    6. Mam sentyment do moich rodzinnych Kujaw
    7. Dużo tego jest (Meksyk, Japonia, Tajlandia...)
    8. Chyba wszystko mogę zjeść
    9. Jamie w domu
    10. Jamie Oliver i Gordon Ramsay
    11. Każdą opierającą się na świeżości i jakości produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Wolisz gotować czy piec ciasta?

    Do tej pory bardziej lubiłam gotowanie. Teraz jednak coraz częściej sięgam po domowe słodkości.

    2. Twoje ulubione ciasto?

    Tort orzechowy.

    3. Co lubisz jeść na śniadanie?

    Mleko, pieczywo z serem białym,konfiturą lub miodem.

    4. Jakie najbardziej lubisz zwierzątko?

    Koty oczywiście ;)

    5. Czym się kierujesz w życiu?

    Swoją intuicją, dobrem najbliższych mi osób.

    6. Najpiękniejsze miejsce w Polsce?

    Bieszczady.
    7. Kraj który chcesz odwiedzić?

    Chciałabym ponownie odwiedzić Wlochy.

    8. Czego nigdy nie zjesz?

    Nie przepadam za owocami morza i tłustym mięsem. Nie cierpię wszelkich wzmacniaczy smaku typu vegeta, maga itd.
    9. Twój ulubiony program kulinarny?

    Obecnie rzadko mam czas na oglądanie tv, więc nie wypowiem się.
    10. Kucharz którego cenisz?

    Cenisz? Hm... Czasami na necie obejrzę program Makłowicza. Podoba mi się w jaki sposób prezentuje różne kuchnie świata.


    11. Jaką najbardziej lubisz kuchnie oprócz Polskiej?

    Włoską, ciekawi mnie również kuchnia węgierska.

    P.S. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń