Translate

sobota, 15 czerwca 2013

Szybkie ciasteczka francuskie z truskawkami

Gdy czasami mamy ochotę na coś słodkiego i szybkiego, najlepszym rozwiązaniem są ciasteczka z ciasta francuskiego, można dać różne owoce a że teraz sezon na truskawki to z nimi zrobiłam.


Szybkie ciasteczka francuskie z truskawkami




Składniki:

- 1 op. ciasta francuskiego 
- kilka truskawek
- cukier
- jajko
- cukier puder




Przygotowanie:

Ciasto rozwijamy, tniemy na kwadraty (mi wyszło 16), na każdym sypiemy trochę cukru, układamy umyte truskawki (ja dawałam po jednej truskawce na ciastko) i sklejamy końce w dowolnie wybranej formie. Układamy na papierze do pieczenia smarujemy rozbełtanym jajkiem, wkładamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy ok. 20 minut w temperaturze 200 stopni. Gdy ciastka będą zarumienione wyjmujemy i posypujemy cukrem pudrem i podajemy.




Życzę smacznego.

3 komentarze:

  1. Wytypowałam Twoją stronę do Liebster Blog Award.
    Pytania znajdziesz tu: http://sweetorbitter.wordpress.com/2013/06/16/liebster-blog-award/
    Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie:)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń