Translate

piątek, 24 października 2014

Ciasto chlebowe ala pizza

Miałam w domu gotowe ciasto chlebowe i zastanawiałam się co z niego zrobić, przejrzałam lodówkę i użyłam to co znalazłam.


Ciasto chlebowe ala pizza





Składniki:

- 1 opakowanie ciasta chlebowego (ja kupiłam w Lidlu w tygodniu francuskim)
- 3 łyżki koncentratu pomidorowego
- 150 g sera mozzarella
- 100 g polędwicy sopockiej
- 125 g boczku wędzonego
- 120 g sera gorgonzola





Przygotowanie:

Ciasto chlebowe rozwijamy, smarujemy koncentratem pomidorowym ( może być sos pomidorowy smakowy). Posypujemy serem mozzarellą, układamy na niego kawałki pokrojonej w plastry polędwicy. Posypujemy pokrojonym w cienki paski boczkiem o długości ok. 1,5 cm ( można kupić już pokrojony boczek. Na wierzch rozkładamy kawałki sera gorgonzola i pieczemy ok. 15 minut w 200 stopniach. Bardzo dobre na ciepło i zimno.





Życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz