Translate

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Ekspresowe ciasto kokosowe

Wspaniale i szybkie ciasto ananasowe które znalazłam na tej stronie, z wprowadzonymi małymi zmianami. 


Ekspresowe ciasto kokosowe




Składniki:

- 150 ml mleka
- 60 g masła
- 240 g wiórków kokosowych
- 150 g cukru
- 1 jajko
- 40 g mąki
- ½ łyżeczki proszku do pieczenia
- 200 g świeżego ananasa pokrojonego w kostkę

Dodatkowo:

- 25 g wiórków kokosowych do posypania
- masło
- bułka tarta




Przygotowanie:


W rondelku podgrzewamy mleko i rozpuszczamy w nim masło. Po wystudzeniu mieszamy z wiórkami kokosowymi i cukrem. Dodajemy jajko, mąkę, proszek do pieczenia i wszystko dokładnie mieszamy. Na koniec dodajemy ananasa do ciasta, jeszcze raz mieszamy i przekładamy całość do foremki o średnicy 24 cm wysmarowanej masłem i posypanej bułką tartą. Na koniec oprószamy wiórkami kokosowymi. Wkładamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy w 180 stopniach przez 35 minut.



Życzę smacznego.

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z ananasem! A u mnie dziś przepisy z malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jakże pięknie to ciasto musi pachnieć! :) Kokosowe wypieki są rewelacyjne w smaku- takie moje skromne zdanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co z kokosem uwielbiam, więc to ciasto zdecydowanie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ciasta z dodatkiem kokosu :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sobie wyobrażam, jak pachniało... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciasto, lubię kokosowe smaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twoje ciasto. Już czuję jak pachnie, bo uwielbiam kokos i dlatego to na mnie tak działa :)

    OdpowiedzUsuń