Translate

wtorek, 19 stycznia 2016

Krajanka Winiary

Dzięki firmie Winiary i Rekomenduj.to dostałam do przetestowania nowość od Winiary. Jest to Krajanka która występuje w trzech smakach. Krajanka buraczkowa, ogórkowa i warzywna. Krajanki zawierają starte warzywa i przyprawy. Przeznaczone są na 2 l bulionu. 
Krajanka buraczkowa przeznaczona jest do zupy buraczkowej którą można zrobić bardzo szybko dodając ziemniaki, bulion i śmietanę. Z krajanki buraczkowej można również przygotować barszcz ukraiński i wiele innych zup do których dodajemy buraki. Wszyscy wiedzą że buraki długo się gotują a dzięki krajance oszczędzamy czas bo ją gotuje się do 3 minut.
Krajanka ogórkowa to oczywiście zupa ogórkowa, dodajemy do niej tylko ziemniaki, bulion i śmietanę. Ale tak jak w przypadku krajanki buraczkowej można puścić wodzę fantazji i wykorzystać ja do innych zup.
Krajanka warzywna przeznaczona jest do kapuśniaku, najszybszy do którego można dodać kapustę, ziemniaki i bulion. Ale tak jak w poprzednich zupach to od was zależy jakich użyjecie składników i możecie krajankę wykorzystać nie do zupy kapuścianej a np. warzywnej do której dodamy np. ziemniaki, fasolkę szparagową itp.




Ja wypróbowałam już Krajankę buraczkową i zrobiłam szybką zupę buraczkową z przepisu z opakowania.




Składniki:

- Krajanka buraczkowa
- 2 l bulionu
- 500 g ziemniaków
- 50 ml śmietany 18%

Przygotowanie:

Ziemniaki kroimy w kostkę i zalewamy bulionem. Gotujemy ok. 10 minut do miękkości. Dodajemy krajankę, gotujemy 2-3 minuty. Dodajemy śmietanę. I szybka, pyszna zupa gotowa.






1 komentarz:

  1. Również miałam możliwość wypróbowania krajanek Winiary jak dla mnie okazały się rewelacyjne. Po otwarciu saszetki widać pokrojone warzywa w zalewie doprawione ziołami. Bardzo ładnie pachnie. Krajanka buraczkowa okazała się fantastyczna jak ja nie lubię barszczu ukraińskiego tak ten z krajanką okazał się strzałem w dziesiątkę . Krajanka do kapuśniaczku równie pyszna. Na trzecim miejscu jest krajanka ogórkowa mnie na kolana nie powaliła może przez to , że z ogórków konserwowych , a za tymi to ja nie przepadam natomiast mężowi bardzo smakowała . Produkt okazał się fajny i godzien uwagi.

    OdpowiedzUsuń