Translate

niedziela, 17 marca 2013

Angielskie śniadanie

 Aby mieć siły na cały dzień należy zjeść syte śniadanie, i chyba najbardziej odpowiednie będzie tradycyjne angielskie. Gdy zjemy je rano mamy pewność że nie poczujemy głodu bardzo długo.


Angielskie śniadanie




Składniki:

- 4 kiełbaski śniadaniowe cienkie (ja miałam z Lidla) 
- 2 jajka
- 4 plasterki kaszanki
- 6 pieczarek
- 6 plastrów boczku
- 2 pomidory
- fasola w sosie pomidorowym
- mała cebula
- chleb tostowy
- sól
- pieprz
- bazylia
- olej lub oliwa




Przygotowanie:

Kiełbaskę, kaszankę i boczek obsmażamy na złoty kolor. Pieczarki myjemy i podsmażamy same kapelusze przyprawione solą i pieprzem. Jednego pomidora kroimy na grube plastry, przyprawiamy solą, pieprzem, bazylią i podsmażamy z obu stron. Fasolkę przekładamy do małego garnka, doprawiamy do smaku i podgrzewamy. Jajka smażymy na patelni, przyprawiamy solą i pieprzem. Drugiego pomidora kroimy w plasterki, cebulę w drobną kosteczkę i posypujemy nią pomidora. Chleb tostowy opiekamy w tosterze. 
Jest to przepis na dwie osoby.
Pomidora i pieczarki można podsmażyć na oliwie dla uzyskania lepszego smaku.
Gorące tosty można posmarować masłem, będą smaczniejsze. 




Życzę smacznego.

2 komentarze:

  1. Niesamowite i mądre. Jestem zwolenniczką jedzenia syto. A nie dietetycznego katowania. Ciągłe jedzenie małych porcji, i ciągłe bycie głodnym moim zdaniem nie wychodzi na zdrowie. Nie ma to, jak się porządnie najeść i mieć jakiś czas spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zjeść coś treściwego, dlatego to śniadanie uwielbiam.

      Usuń