Translate

niedziela, 6 października 2013

Babka cafe latte

Bardzo lubię różnego rodzaju babki, ta jest trzy smakowa. Gdy go zobaczyłam ją na tym blogu pierwszy raz, wiedziałam że muszę wypróbować, i było warto bo jest pyszna.


Babka cafe latte




Składniki:

- 250 g margaryny Kasi
- 200 g cukru
- 2 łyżeczki cukru waniliowego
- 4 jajka
- 350 g mąki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli
- 75 ml mleka
- 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
- 3 łyżeczki kakao
- cukier puder


Przygotowanie:

Masło ucieramy z cukrem  i cukrem waniliowym, dodajemy stopniowo po 1 jajku, cały czas ucierając. Dodajemy przesianą mąkę z proszkiem i solą oraz mleko. Mieszamy. Ciasto dzielimy na 3 części. Do jednej dodajemy kawę, do drugiej kakao a trzecią pozostawiamy jasną. Ciasto przekładamy do keksówki o wymiarach 6x30 cm. wyłożonej papierem do pieczenia alub posmarowanej masłem. Najpierw część  z kawą, potem z kakao a na wierzch część jasną. Pieczemy w nagrzanym do 180 stopni C piekarniku ok 50 minut. Po wystudzeniu posypujemy cukrem pudrem.





Życzę smacznego.

2 komentarze:

  1. Pysznie wygląda mozaika przypomina mi góry;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym z pierwszych moich wypiekow byla taka podobna babka, mam do niej sentyment:)

    OdpowiedzUsuń